sâmbătă • 29 ianuarie 2022 • 8:33
Acasă / Dolj / Ce trebuie să faceți când primiți o factură greșită

Ce trebuie să faceți când primiți o factură greșită

Vicepreședintele ANRE a explicat miercuri seara, la Digi24, ce trebuie să faceți când primiți o factură care nu respectă legea, adică nu are plafonare, nu are compensare.

Consumatorii finali care au neclarităţi cu privire la valoarea facturii trebuie să se adreseze în primul rând furnizorului, care este obligat să ofere explicaţii clare, apoi, dacă nu sunt mulţumiţi de răspuns, să depună plângeri la Autoritatea Naţională de Reglementare în Energie, la alte instituţii şi chiar în justiţie, citește toată știrea…

Citește și

Nicușor Bancu: „Este greu să scoți punct sau puncte când te prezinți așa“

La finalul jocului de la Sfântu Gheorghe, pierdut cu 3-1 în fața echipei Sepsi, fundașul ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *