marți • 11 mai 2021 • 21:24
Acasă / Dolj / Şoc anafilactic după vaccinarea cu Pfizer la un tânăr de 23 de ani

Şoc anafilactic după vaccinarea cu Pfizer la un tânăr de 23 de ani

Un bărbat de 23 de ani care s-a vaccinat marţi cu serul Pfizer la un centru din judeţul Braşov a suferit şoc anafilactic, fiind necesară intervenţia echipajelor medicale, a anunțat miercuri Prefectura Braşov, relatează News.ro.

Bărbatul a fost transportat la spital, iar în cursul zilei de miercuri a solicitat externarea. Pacientul nu are antecedente de şoc anafilactic şi nici nu este cunoscut cu alergii.

„În data de 20.04.2021, o persoană în vârstă de 23 de ani, citește toată știrea…

Citește și

Slovacia suspendă imunizările cu prima doză de AstraZeneca

Slovacia a suspendat marți imunizările cu prima doză de vaccin anti-Covid AstraZeneca, după ce un ...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *